БЪЛГАРСКА СВОБОДНА ТЕЛЕВИЗИЯ

Пореден некачествен ремонт в столицата, този път на трамвайното колело в кв. Илиянци

Пореден некачествен ремонт в столицата, този път на трамвайното колело в кв. Илиянци. Защо градската среда и публичният транспорт страдат от вечните несполучливи строителни дейности в София ? По темата работи Алекс Донев

Така изглежда ремонтираното трамвайно трасе при колелото на квартал Илиянци в съседство на ул. Далия 31 в столицата. Тук се сблъскваме с разлят покрай релсите бетон, неравномерен кофраж, неадекватно асфалтиране, никаква виброизолация около релсите, изоставени строителни материали, счупени плочки, обрасли тротоари. Спирката на трамвая също е в окаяно състояние – мръсна и ръждясала.

Екипът на БСТВ реши да направи проверка защо се допуска градската среда да е в такова окаяно състояние. Свързахме се със Столичен Електротранспорт, за да разберем повече за извършения ремонт. Оттам поискаха да им изпратим въпросите писмено, за да могат да се подготвят и тогава да ни отговорят. Отговор на запитването не получихме. Ето и въпросите.

1. Защо завършеният ремонт на трамвайното колело в кв. Илиянци (на ул. Далия 31) към момента изглежда по този начин? /прилагам снимки/
2. Кога е била началната дата на ремонта на трамвайното колело в кв. Илиянци?
3. Кога е бил крайният срок за приключване на ремонтните дейности на трамвайното колело?
4. Кой е персонално отговорен за извършването на ремонта на трамвайното колело в кв. Илиянци?
5. Кой е персонално отговорен за извършването на контрол на ремонтните дейности на трамвайното колело?
6. Каква е стойността на ремонтните дейности на трамвайното колело в кв. Илиянци?
7. Колко време е гаранционният срок на ремонтните дейности на трамвайното колело в кв. Илиянци?
8. Докога столичани ще бъдат подлагани на некачествени „ремонти на парче“?

Свързахме се и с районното кметство. Секретарката на кмета на район Надежда Димитър Димов, издигнат от ГЕРБ-СДС, пое ангажимент получим чрез нея, становището на кмета. Така и повече никой не се свърза с нас.
Накратко, отговорните институции, предпочитат да мълчат. Защо ли?

И така - въпреки похарчените милиони, заради безхабрни ръководни фактори, градският транспорт в столицата става все по-непредпочитан и все по-нередовен.
За новините на БСТВ - Алекс Донев.

Снимка: Фейсбук страница: Спаси София


Автор: Алекс Донев
alex1_b22c957f342a9cc31edb26f3b2c66f34.jpeg